Sociální sítě jsou online média, kde je obsah spoluvytvářen a sdílen návštěvníky. Sociální média nebyla primárně určena pro propagaci a reklamu, ale pro komunikaci jednotlivých uživatelů sítě. To může být tedy i komunikací mezi firmou a jejími stávajícími či potenciálními zákazníky.
Založení kampaně na Facebooku a dalších sociálních sítích Vytvoříme Váš profil na Facebooku a dalších sociálních sítí. |
Správa obsahu v sociálních sítích Vytváříme příspěvky, komunikujeme s fanoušky, vytváříme marketingové akce. |
Integrace sociálních sítí do Vašich webových stránek Do Vašich webových stránek vložíme boxy poskytované aplikacemi Facebooku jako např. LikeBox, Box s fotografiemi fanoušků či komentáře. Obdobně můžeme zavést i komponenty sítě Google+. |
Tvorba aplikací pro sociální sítě Pro Facebook i další sítě jsou vítanou aplikací např. různé soutěže či ankety, tyto aplikace pro Vás vytvoříme. |
V České republice je zdaleka nejúspěšnější sociální sítí aplikace Facebook. Počet uživatelů v ČR je kolem 4 milionů. Samozřejmě ne všichni využívají Facebook příliš aktivně, nicméně průměrný uživatel Facebooku je na síti každý den, ať už doma, v práci, při cestě přes mobilní telefon atd. a tráví na něm v průměru jednu hodinu denně. Nejčastějšími činnostmi je komentování příspěvků, změny statusů, přidávání fotografií apod.
YouTube je největší světová síť pro sdílení videa. Hodně firem používá pro propagaci svých produktů či služeb i tento server. Výhodou je i to, že toto video je možné zobrazit i na jiných stránkách než pouze YouTube.
V České republice není příliš používaný, počet uživatelů je cca 400 tisíc. Z toho část může být pouze testovacími účty.
V České republice nejde o příliš rozšířený fenomén, tento mikroblogovací systém využívá něco přes 100 tisíc uživatelů.