PPC reklama je reklamou s velkým poměrem výkon/cena. Platíte totiž pouze tehdy, pokud někdo na Vaši reklamu klikne (PPC = Pay Per Click). Výsledky PPC reklamní kampaně jde velmi přesně změřit a tudíž i vyhodnotit účinnost a návratnost vložených prostředků. Při dlouhodobé kampani je možné dosáhnout snížení ceny za proklik.
Textová PPC reklama Navrhneme, zrealizujeme i budeme spravovat Vaši reklamu na Seznamu i Googlu. |
Bannerová PPC reklama Vytvoříme účinné bannery, které umístíme např. na servery YouTube či sítě Google. |
Remarketing Remarketing je možnost, jak na Vaše stránky znovu přivést návštěvníky, kteří již jednou na Váš web přišli. Tuto kampaň vytvoříme pro systémy Google i Seznam a budeme spravovat. |
Dynamický remarketing Umožníme Vám oslovit návštěvníky stránek reklamou přímo na konkrétní produkt, který si na Vašem webu prohlíželi. |
PPC reklama na sociálních sítích Zajistíme reklamu na sociální síti Facebook či jiné. |
PPC reklama na YouTube Vytvoříme textovou či bannerovou reklamu na serveru YouTube. |
Pro PPC reklamu našich klientů využíváme následující systémy:
Google AdWords
PPC reklama je nezbytnou součástí marketingové komunikace na internetu. Pro úspěch na internetu je třeba používat jak PPC reklamu, tak i SEO. I když jsou Vaše stránky na předních místech ve vyhledávačích díky kvalitnímu SEO, investice do PPC reklamy Vám přivede další zákazníky a pokud je cena za příchozího návštěvníka z PPC menší než zisk z tohoto zákazníka, je investice efektivní, i když může být cena za zákazníka větší než pokud na Vaše stránky dorazí díky SEO.
Cena PPC reklamy se skládá z ceny za samotnou reklamu na daných serverech a za správu kampaně. Financování samotné kampaně na serverech Google, Seznam a Facebook je prostřednictvím přístupů zákazníka (jeho uživatelského konta), zákazník tedy ví a má přehled o tom, kolik jeho kampaň stojí. Cena za správu kampaně se odlišuje podle spektra poskytnutých služeb. Prvotní nastavení kampaně je zpoplatněno zvlášť. Minimální doba spolupráce je 6 měsíců.